ČASTO KLADENÉ DOTAZY

K ÚKLIDŮM DOMÁCNOSTI

Proč bych si měl/a nechat uklidit od vás?


Žijeme v hektické době a volného času moc nezbývá. Po příchodu z práce domů se můžete raději věnovat přátelům či rodině a my uklidíme za vás. Docházet přímo k vám domů můžeme jednorázově, ale i pravidelně. Uklidíme vaše prostory ve chvíli, kdy nejste doma, ale také naopak i během doby, kdy doma jste a potřebujete se věnovat něčemu jinému. Můžete si tedy dopřát více volného času, soustředit se na práci, odjet na dovolenou či za přáteli a přitom mít vždy domov provoněný čistotou. Navíc vám po každém úklidu zašleme reporty před a po, abyste měli vždy nejlepší přehled o tom, co se u vás doma děje.




Jaké prostory uklízíte?


Uklízíme bytové (domy, byty) i nebytové (firmy, hotely, penziony, AirBnB, bytové domy, showroomy, kanceláře, pobočky) prostory s hlavní nabídkou tarifů od 50m2 do 300m2. U jiných rozměrů či prostor vám však rádi připravíme vhodnou nabídku přímo vám na míru.




Jaké prostory dezinfikujete?


Dezinfikujeme bytové (domy, byty) i nebytové (firmy, hotely, penziony, AirBnB, bytové domy, showroomy, kanceláře, pobočky) prostory s hlavní nabídkou tarifů od 50m2 do 300m2. U jiných rozměrů či prostor vám však rádi připravíme vhodnou nabídku přímo vám na míru.




Jak vím, že bude moje domácnost v dobrých rukou?


Pracovnice úklidu vybíráme pomocí vícekolového přijímacího řízení. To znamená, že se do týmu dostanou jen ti nejzkušenější, nejzapálenější a nejsvědomitější. Samozřejmostí je bezúhonnost a časová flexibilita každé pracovnice úklidu.




Bude mi prostory po celou dobu uklízet jedna pracovnice úklidu?


Ano, tento model se snažíme prosazovat. Zákazník si tak může zvyknout na pravidelnost a také na stejného člověka. Ve výjimečných situacích (nemoc, apod.) musíme ale volit alternativu a úklid převezme jiná pracovnice. O této skutečnosti vás však okamžitě budeme informovat.




Jak úklid a dezinfekce funguje?


Nejprve vyplníte jednoduchou objednávku. Potřebujete-li umýt okna, vyčistit radiátory nebo vydezinfikovat prostory, vyberte si z našich doplňkových služeb. Na základě vaší objednávky pro vás vybereme nejvhodnější profesionální cleanio pracovnici, která pečlivě prostory uklidí.
V případě jednorázového úklidu přijde pracovnice úklidu v předem vámi dohodnutý čas. U dlouhodobých úklidů bude pracovnice úklidu docházet pravidelně tak, jak jste se domluvili. Po každé návštěvě od nás dostanete report pro ještě lepší přehled o všem, co se u vás doma děje a jak prostory září čistotou.
V případě dlouhodobého úklidu je možné ponechat klíče od vašeho dobu či bytu v naší úschovně, aby tak pracovnice úklidu mohla docházet i během vaší nepřítomnosti.




Mohu změnit tarif (jak často)?


U pravidelných úklidů či dezinfekcí je možné tarify měnit v intervalu 1 měsíce. Provedená změna tarifu se promítne od následujícího měsíce úklidu či dezinfekce. Pro změnu předplatného nás prosím kontaktujte na e-mail predplatne@cleanio.cz




Mohu objednat více pracovnic úklidu?


Při vyplňování objednávky je možné vybrat z našich doplňkových služeb pracovnici úklidu navíc. Za tuto službu si účtujeme poplatek 250 Kč / hodina.




V jakou dobu uklízíte?


Běžně uklízíme po celý den v době, kdy se to zákazníkovi hodí. V případě úklidu mezi 20:00 a 6:00 si účtujeme poplatek 250 Kč / hodina.




Jak rychle úklid zrealizujete?


Při vytvoření objednávky do 10:00 ranní všedního dne jsme schopni zajistit pracovnici úklidu do následujícího pracovního dne.




Jak mohu zaplatit za úklid?


Platby za jednorázového a pravidelného úklidu a dezinfekce je možné provádět platební kartou, nebo převodem na účet číslo: 2501524194/2010 u Fio Banka, a.s. (IBAN:CZ9020100000002501524194, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX), jako variabilní symbol slouží variabilní číslo z vaší faktury.




Jak mohu pravidelný úklid nebo dezinfekci zrušit?


V případě že potřebujete zrušit předplatné, kontaktujte nás prosím na email predplatne@cleanio.cz s požadavkem na zrušení vašeho předplatného. V e-mailu prosím uveďte měsíc ke kterému se má předplatné zrušit, číslo vašeho předplatného (objednávky). Upozorňujeme, že předplatné na následující měsíc je možné zrušit nejpozději do 20. dne v předchozím měsíci. Pokud dojde žádost o zrušení po 21. dnu je předplatné zrušeno až po následujícím měsíci (např. zašlete-li žádost o zrušení předplatného 21.5., tak dojde ke zrušení předplatného až k 31.6., předplatné na červen je tak platné.




Obnovuje se předplatné pravidelného úklidu automaticky?


Ano, k 25. dni v měsíci dojde automaticky k prodloužení předplatného pravidelného úklidu na další měsíc. Dle zvolené metody platby dojde ke strhnutí platby z vaší karty, případně je vám zaslána faktura pro platbu dalšího období.




Používáte vlastní úklidové a čistící prostředky?


Použití úklidových i čistících prostředků je předem dohodnuto se zákazníkem. Zákazníkovi je umožněno dodat nám vlastní úklidové i čistící prostředky a v případě, že nebudou zajištěny, poskytuje pracovnicím úklidu úklidové i čistící prostředky LazyFriday cleanio.




Jsou pracovníci LazyFriday cleanio pravidelně testováni?


Po dobu pandemie jsou všichni pracovníci LazyFriday cleanio povinně testováni antigenními testy na týdenní bázi. V případě zájmu může být zákazníkovi negativní výsledek testu přidělené pracovnice prokázán před zahájením úklidu.





Nenašli jste zde odpověď na vaši otázku?

lazyfriday_cleanio_ikony_kontaktujte_nas

Jsme tu pro vás každý den:
Po - Pá: 8:00 - 20:00
So - Ne: 10:00 - 16:00

lazyfriday_cleanio_ikony_kontaktujte_nas

Centrum zákaznické péče
tel: +420 775 898 888
e-mail: ahoj@cleanio.cz
chat: v pravém dolním rohu.

Sledujte náš příběh

facebook@3x.png
instagram-sketched@3x.png
youtube-2@3x.png
twitter@3x.png